Plugg

Ja, så har denna förmiddag gått nu. Den har handlat om diskursteori och diskursmetod. Jag har läst och jag tror jag har förstått, i alla fall delar av det som stod och det är ju alltid en fördel! Skulle vara skönt med en arbetsgrupp som är intresserad av att diskutera för en djupare förståelse, men man kan ju inte få allt här i livet... Nu blir det snart fjärilsmakaroner och köttfärssås här i min enkla boning...

Var ju visning igår av lägenheten, får se hur det går, mäklaren var ju nöjd i alla fall, och det är ju alltid bra! Som det ser ut nu kan det bli en snabb flytt och det är ju positivt! Då får man skiten gjord i alla fall, och det blir klart, har man väl satt igång karusellen vill man ju bli av med den så snabbt som möjligt!

I eftermiddag blir det kalasmottagning, får se om jag går på showen men det känns ganska osäkert... Vill hellre spendera lite tid med O...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag läser kursen Skriften och Människan och uppsatsen jag skrev (och kompletterar nu) handlar om hur väl religionsläroböcker lever upp till kursplaner och styrkdokument :)

2009-09-03 @ 13:50:19
URL: http://joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0