Nyduschad

Jag sitter just nu nyduschad och väntar på att håret ska torka tills sig så att jag kan fixa ordning det med allt som sig bör för att få det som jag vill ha det! Är helt slut, dagen har varit både rolig, nervös och stressande. Det har budats på lägenheten igår och idag, så var väldigt nervös på Kalasmottagningen så valde som jag varnat för, drog därifrån tidigt. I och för sig var jag väldigt besviken på utbudet, det kändes verkligen som om det krymt... Men i alla fall, budgivningen gick väldigt bra och jag är väldigt nöjd! Skönt! Den första oktober ska jag vara ute ur lägenheten och då är det en ny adress på landet som väntar... Scary... Det ska bli skönt! Håller dock tummarna på att badrummet blir klart så att jag kan duscha sen när kylan kommer och att kunna tvätta sina kläder skulle ju inte vara fel det heller kan jag säga...

Har varit och kört ett spinnpass ikväll så nu är jag mör i ryggen, blir alltid det i början av terminen, alla muskler i vila som jag hittar... Så har för en stund sen ätit lite äggröra och inom en inte allt för avlägsen tid blir det tandborstning och tv som gäller... Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0