Fredag/lördag

Igår fredag så var det föreläsning, diskurs handlade den om. Helt ok och det gick upp ett och annat ljus om den metoden så det var ju riktigt lyckat, men så var det en bra föreläsare också! Efter det var det upp på stan och gick en sväng innan jag åkte hem för att pyssla lite. På kvällen kom min mamma och mitt klantarsle till bror. Han hade tydligen ramlat och gjort sig illa i axeln så han hade spenderat natten på akuten och fått sprutor med Voltaren i rumpen...

Favoriten, O, kom ju självklart också, så vi fyra käkade laxsallad som jag lagade till, helt ok tycker jag allt att det blev... Mamma knorrade ju så klart, det var ju matvete i och det är ju svårt att lära sig äta ngt nytt... :P När de åkt vidare ut till stugan blev det Män som hatar kvinnor. Jag tyckte den var bra, lite lång och för många rökpauser kanske, O därimot som inte läst boken tyckte att det fattades delar i handlingen... Att man inte förstod handlingen...

Idag blev vi väckta av min moster A-M, hon ville ha shoppingråd, så efter ett besök på MediaMarkt sp slöt vi upp med A-M och A-S ute på Ingelsta och där delade vi på oss, O gick åt sitt håll och vi av det kvinnliga könet gick åt vårt, och vi blev faktiskt klara ganska samtidigt så det var kanon!

På eftermiddagen har jag kört ett kombipass, skivstång och spin, apjobbigt. Hur hade de tänkt att man skulle få upp armarna sen när man ska tvätta håret, det undrar jag? Det gick, men fasen vad ont det gjorde... Kan vara så att jag behöver gå på fler sådana pass helt enkelt... Dålig armstyrka skulle man kunna sammanfatta det som tror jag!

Ikväll blir det vin, kycklingfajitas och tv. Bara hänga och vara, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0