En annan dag i Bregottfabriken

Har varit på Trappan och pluggar med Urre, Dure, Dure 2 och Fidde och pluggat till opponeringen i morgon. Har läst alla och kommenterat så kvällens nöje blir att titta igenom och kolla så alla kommenteringar är nedskrivna på bra sätt! Undrar hur vissa tänker när de skriver c-uppsats, pm, när de inte tänker på hur det skriver. Akademiskt språk är det minsta man kan begära tycker jag...

Har även beställt tårta till söndagens födelsedagsfirande, Chokladfrestelse hette den. Beställde den från Lindahls, hoppas den är lika god som den såg ut! Har också tagit mig i kragen och avbokat tv-licensen då den redan betalas på den nya adressen. Man skulle uppge orsak och det fick bli att jag flyttat hem och det stämmer väll delvis, det är ju deras stuga även om de inte bor här.

När jag kom hem så hoppade jag i träningskläderna och gick långrundan, tredje dagen i rad, den är så skön att gå! Skulle ha kört spin idag men vaknade med halsont så tänkte att en långpromenad är bättre än ett spinpass... Så här såg det ut i Bregottfabriken idag när jag gick!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0