090909

090909 var det igår och dagen var fullspäckad av fix och städ, städade inne i stugan och fixade ute i boden. Fick även in delar av min garderob i stugan, så det var nice! Hann med mycket på ganska kort tid för när klockan var ett så var mamma och jag på väg in till stan för att gå en runda innan mitt träningspass! Spin puls blev det, jobbigt? visst! men inte alls lika roligt som de pass jag brukar gå på!

Det var ju också dagen då jag skulle lämna in bilen och fixa den! Men när klockan var 8 så ringde mobilen och då hade de inte fått hem reservdelen då den var restad... så nu väntar jag på att de ska ringa när de fått hem delen för att få den tredje tiden... blir så trött...

Idag blir det plugg med Isalu och Dure innan seminariet 1500... sen blir det hem och packa...


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0