Barack Obama - fredspriset

Nja, jag vet faktiskt inte om jag tycker att det var rätt väg att gå. Kan inte riktigt se varför han skulle ha det, kan någon berätta för mig? Vad har han gjort som ska generera i ett fredspris?

Blev förresten en promenad i går kväll efter timmar framför pluggdatorn. I spöregn. I regnkläder. Men det var bra, det var skönt och det var välbehövligt med lite frisk luft. Riktigt välbehövligt! Man blir ganska dåsig av att titta in i en dataskärm i ett antal timmar. Efter promenaden blev det dusch och en snabb koll på tvn innan jag skämdes för deltagarna i Mammas pojkar, så då stängde jag av tvn och gick och la mig för att läsa! Är inne i en riktig läsarperiod nu, har läst klart Stieg Larssons triologi och är nu inne på Mons Kallentofts serie nu... Good books! Så skönt att ha hittat läsro igen, det är vad jag behöver för att fungera, en god bok och en annan värld! Att få koppla av och bli fri från alla måsten en stund! - Bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0