VFU och en massa plugg

Ja, då var det bara två dagar kvar av vfun någonsin, sen ska jag visst vara så gått som klar, bara uppsatsen som saknas liksom. Vart har tiden tagit vägen? Jag började ju nyss på programmet, eller gjorde jag inte det? Idag på vfun tog jag det lugnt, observerade min utvalde till den pedagogiska planeringen. Det framkom inget revolutionerande men litegrann kom jag att tänka på i alla fall. Det var positivt! Något annat positivt är att jag fått en metodbok nu, så den blir det att hämta i morgon efter vfun tillsammans med tentan innan jag åker ut till stugan en sväng. Ska åka ut med bland annat våtrumssilikon!

Har varit produktiv sedan jag kom hem, har hunnit handla, duschat och knåpat ihop reflektionsdokumentet till utvecklingsplanen, vilket är kanon för nu har jag bara hemtentan kvar! Så skönt, och det verkar som sagt gå frammåt med den också nu när jag får en metodbok! Bra, bra!

Ikväll blir det plugg och plugg och plugg... Men det behövs så det är ju helt enkelt bara att ta tjuren vid hornen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0