Sova...

Shit vad trött jag var igår, vi gick upp vid 10 här och efter att vi käkat frukost blev jag helt slut men bestämde mig för att skriva på hemtentan vilket var tur nu efteråt då jag vet hur dagen slutade. När vi pluggat en stund så kom solen fram och vi gick ut en liten runda för att få lite frisk luft i alla fall, den rundan slutade på Hemköp där det handlades för middag. Väl hemma så hjälptes vi åt med maten och efter att vi käkat dök jag ner i sängen och sov och sov och sov. Sa tillslut till Oskar att väcka mig så han väckte mig vid 19 och då hade jag sovit i tre timmar, men inte nog med det,  efter att ha sett Robinson så dök jag på sängen igen och fortsatte sova under filten och vid 23 gick jag upp och borstade tänderna. Somna om, det var inget problem alls, bara jag såg kudden så... Det här med vfu måste vara grymt slitsamt...

Bakade innan Robinson igår, rabarberpaj med kolatäcke, och den blev riktigt god!

Blir tydligen bara en kortis nu, för nu kallar det sista på hemtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0