Söndag

Idag var det då den sista dagen på långledigheten och jag skulle inte vilja kalla mig ledig. Jag håller på och skurar och donar, ska fota lägenheten till de som är intresserad av den och då vill man ju visa den från den bästa sidan, vill ju inte visa kaoset efter 5 veckors vfu... Så nu är toaletten klar i alla fall, så den ska bara torka ordentligt innan jag ska styla den lite fint, hälften av alla grejer jag har på toan står i min lilla hall, men detta är ju flyttstyling, man får ta ett rum i taget helt enkelt och fota och flytta runt på grejerna.

Var till Coop förut, vägrar att handla på ÖB här i Norrköping, är ju verkligen världens snuskigaste butik, så nej, det blev Coop och ganska dyrt men men, man slipper gå runt i en äcklig byggnad i alla fall! Blev en ny svabb också, så nu blir det riktigt nice städat här... Synd att det tar sån jävla tid bara... Ett rum så har flera timmar gått, men då städar jag grundligt i och för sig.

Nu blir det dock käka mat för är alldeles skakigt hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0