Sommar och sol

Så ljuvlig dag, efter att ha varit på vfun och hämtat min vägledares kommentarer till utvecklingsplanen for jag till Trappan och satt där i solen och snackade skit med Urre, Dure och Adde, även K och F kom dit sen och gjorde oss sällskap! Trevligt var det! Efter det var det dags för en föreläsning, det var en från socialtjänsten som kom och föreläste, det var intressant men sämre föreläsare kan man nog inte hitta.. så tråkig...

Efter det bestämde Urre och jag oss för att strejka, så vi gick till Trappan och satte oss och läste till litteraturseminariet i stället vilket jag inte ångrar. Nu har jag bara 35 sidor kvar att läsa, hade inte hunnit med det annars så det var verkligen kanon! Just nu sitter jag och chattar med en spanjor i England som är intresserad av lägenheten...

Hann lämna alla lånade böcker idag också, skönt det och så köpte jag ett stort usb också, det behövde jag! Nu ska jag sätta mig och skriva utvecklingsplanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0