SOF och schlager

Efter att Katarina kom igår så vandrade vi ner mot city för att kolla in kårtegen! Det var mycket musik, men också mycket vagnar där studenter hittat på en hel del olika saker. Det var allt från NASA till Guantanamo resort, så kul att se hur mycket konstiga saker man kan hitta på! Någon vagn handlade om att ta sig till OS och där belv de som var på vagnen dopade av en giantisk spruta. Kanske lägger upp bilder sedan, men måste fundera på det då de kanske inte vill hamna på en blogg... Är ju lite emot att lägga ut bilder på ansikten på bloggen, lägger ju inte ens ut mitt eget. När det tog slut så vandrade vi till Ryd, där vi hamnade på Os gård och där satt vi och snackade skit och hade det bra ute i solen! Det är verkligen så skönt att sitta i solen nu, man är ju inte van vid det, men det blir en energikick! Dock känner jag att jag måste ta och göra något åt huden då den svider, men det får man ta för lite färg vill man ju alltid ha!

När Skarran och Skarran var klara hos Skarran 2s syster så mötte vi upp dem och vandrade ner mot Folkets park. O var med där en stund för att visa att han fanns... Väl vid Folkets Park hamnade vi hos ett gäng som jobbar på Trappan, det var riktigt trevligt! Att träffa människor man inte pratat med på länge! Vissa av trappangänget kände vi! Efter några timmar där bestämde sig de flesta av Trappangängen för att gå in men vi satt kvar och då kom Skarran 2s systers sambo och sällskapade med oss vilket också var väldigt trevligt! Urinrör och svartvinbärssaft, eller hur var det nu egentligen? Haha..

När vi satt där utanför tror jag många av oss för första gången fick en kille kissa från ett träd. Han var ju dock så snäll att han kissade åt andra hållet än vad vi satt. Tack! Ja, herregud, vi fick också sällskap av två icke studenter som inte fick vara inne på området då de inte hade biljett och vakterna hade inte blivit så glada på dem när de hoppat över staketet...

Väl inne på området vandrade vi runt en del, svinkallt var det. Det fanns både speeddating, sumobrottning och en massa musik! Helt klart värt ett besök! Vi hamnade tillslut i öltältet där det var varmare, men vid 12 var jag helt genomfrusen så valde att gå hem och då kom O och mötte mig. Han hade sällskap med sin arbetsgrupp vilka jag inte kände igen men å andra sidan så kom de fort på sina cyklar och hade overaller på sig så då är det ju inte så lätt att känna igen personer som man träffat en gång.

När jag kom hem så var det dags för operation upptining, det var dusch och the som gällde samtidigt som jag raskt letade upp schlagervinnaren och det var Norge! Ja, helt okej för min del! Nu blir det till att titta på Robinson med O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0