Ny dag

Nu var det måndag igen och denna måndag spenderas i svarta capribyxor och svart linne. Skall nu på förmiddagen åka till min vfu och hämta min utvecklingsplan, eller i alla fall det som min vägledare skrivit. Efter det blir det att åka mot skolan, lämna in hemtentan i pappersformat då examinatorn inte kunde öppna open office och när jag sparade om i word så flyttade fotnoternas förklaringar så ska lämna in så att hon ser hur det ser ut i verkligheten.

Skall sätta mig och försöka läsa ut boken om barn med sorg också någonstans i solen innan klockan blir ett, ska på föreläsningar då. Tanken är att jag ska hinna äta matlådan innan ett men har ätit sen frukost så det kanse blir vid 15-pausen istället. Vi får se hur planeringen ser ut sen helt enkelt! Något jag vet med säkerhet är dock att jag ska lämna tillbaka en hel hög med böcker till både LiU-biblioteket och kommunbiblioteket idag, så skönt att bli av med lite skit som ligger och tar plats i min stora lägenhet...

Ska ta och ringa ett samtal till Riksbyggen, har en del jag behöver diskutera med dem! Får se vad resultatet blir av det! Ha en trevlig och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0