Ny dag idag

Då var det lördag, skönt! Har verkligen ingenting planerat denna helg förutom att plugga, målet är att få klart MdH-hemtentan så att jag sedan kan fokusera på den pedagogiska planeringen. Den är värre, måste in och läsa en massa direktiv från vår riksdag bland annat - dessutom kräver den något helt annat än den tentan jag skriver på nu. MdH har inga krav, annat kan man säga om LiU, minst sagt.

Varma mackor och the till frukost, inte helt illa, om det inte vore för den ost som O hade hemma, totalt missanpassad och gick knappt och skära. Mjuk på något sätt så den vek sig när man skulle skära den, men men resultatet blev bra till slut efter vändan i ugnen för då såg man inte mina desperata hyvlingsförsök.

Har total ångest över om jag skall investera i en ny bärbar, min stationära går på sista versen men har svårt att motivera nytt bärbart köp, visst de nya är bättre men den enda anledningen som jag har är nog egentligen att jag vill ha en mindre dator. Min är groteskt stor, nästan som en stationär, det går åt en resväska bara för att få med den men jag vet inte om det räcker för att köpa en ny. Känns inte som så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0