Människor

Har ju som sagt ett hål i plastmattan i badrummet och herregud vilken grej att ta tag i. Ordförande i föreningen var på väg till Spanien, innan han kläckte ur sig det så var det en massa tjafs med honom som gjorde mig verkligen irriterad. Han har en viss jargong som jag inte pallar med och blir bara arg och ledsen när jag måste kontakta honom. Dessutom så är vi tydligen en fristående Riksbyggenförening så det är inte de man ska kontakta tydligen. Men mitt försäkringsbolag verkar helt okej i alla fall och det verkar som om det kommer att lösa sig där ifrån vilket är jätteskönt!

Men, som sagt ordförandes beteende gör att jag gärna skulle kunna tänka mig flytta härifrån, sälja lägenheten och flytta ut till sommarstugan... Det känns som ett bra alternativ, vet ju inte vad som händer i höst i alla fall med examen och allt. Beror ju helt på var det finns arbete, men det känns nu som ett väldigt smidigt sätt att bli av med lägenheten, dessutom skulle ju min boendearea tripplas, minst vilket inte skulle vara helt negativt. Nej, jag funderar helt ärligt på detta och det kanske blir sommarens projekt! Ja, vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0