Linköping - Norrköping

Efter att ha bara hängt under förmiddagen så bestämde jag mig för att åka hem skapligt, mest för att O skulle till universitetet för att labba med den han gör labbarna med. Kände att det var läge att åka hem och göra lite nytta, skriva på hemtentan och fixa matlådan. Det som hände var att Dure föreslog en fika och det tackar man ju aldrig nej till, det blev trevlig fixa och en massa skitsnack, så när jag var hemma från det vid 17 så kände jag att jag inte bara ville sitta inne, för solen sken så fint. Det blev en långproemenad, Eneby runt, den tog ungefär en timme att gå, vilket var riktigt riktigt nice! Så nu sitter jag här och inte ens har öppnat Open office, så det blir till att dona med matlådan nu och sedan ta tag i hemtentan. Dona med matlådan blir att koka fullkornspasta och ta fram köttfärsås ur frysen så det är ju faktiskt inte så allvarligt alls! Det är så skönt att göra storkok och slippa stå framför spisen var eviga dag!

Just nu väntar jag på att pastavattnet ska koka upp och efter det blir det att ta fram hemtentan och försöka göra så mycket som möjligt på den! Just det, måste också svara de som har visat intresse för min lägenhet, inte att glömma - bäst att göra det på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0