Lägenhetsstädning

Jaha, nu var badrummet och köket klart, det är helt klart det som tar längst tid... Nu väntar jag på att köksgolvet skall torka så att jag kan fota sen.. När jag väl har fotat skall jag sätta mig och käka lite så att jag får ny energi till balkongen och rummet... Har packat ner lite grejer i en flyttkartong jag hade, lite Lasse Åberg-grejer och det glöggset jag fick i julklapp av farmor och farfar förra året... Pappa var också här med en hög med banankartonger, de ska jag fylla med pärmar och dylikt så att det slipper se ut som ett kontor på bilderna... Men sen är det ju inte fel att ha det nedpackat liksom...

Försöker mig på att skriva kartongsinnehållslistor, får se hur det går. Vill ju gärna veta i vilken kartong som vad ligger. Det går lite enklare då att hitta det man letar efter, så försöker att ta mig tid till det. Men det ska nog funka, det tror jag! Det är ju bara att jag ser till att det funkar!

Kommentarer
Postat av: Dure

good luck städtant! :)

2009-05-24 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0