Jobb

Igår var jag och fixade träningskort! Ska bli så skönt att komma igång igen, har ju haft en period nu då jag inte haft något kort. Men nu är det fixad och från ich med 1e juni så blir det träningen igen!!! När jag var och fixade kortet passade jag också på att luncha med moster A-M som jobbar på badet. Trevligt var det, inte så ofta man träffas! Vi käkade ris och kyckling med tzatziki, riktigt gott och länge sedan!

Innan jag promenerade upp till badet var jag hos pappas mormor och fikade. Hon fyller 90 i augusti och är pigg som aldrig förr! O - när ska du med? Vi pratade om lite allt möjligt och så fick hon se bilen! Den hade hon väntat på att få se... Nu väntade hon på att Samhall skulle komma och tvätta hennes fönster så att hon kunde se ut också.. Allt ska helt ske på samma gång och helst igår... E i ett nötskal kan man säga!

På eftermiddagen somnade jag några timmar, jag bara sover och sover just nu. Tror att kroppen tagit lov och vilar upp sig nu när den har chansen. Stack ner till Hägern sen och lagade mat åt mig och mamma, det var gott och trevligt. När vi ätit drog vi ut till Hultis och gick en promenad därute, det var skönt det. Behövde komma ut lite, var hemma vid strax efter 22 och då la jag mig i sängen och försökte sova. Klockan ringde kvart i 6 och då var det bara att pallra sig upp för att ta sig tillTystberga och jobba. Alltid lika roligt att komma dit, så välkomnande och bra arbetskamrater. Vi tänker på samma sätt om hur man ska bemöta brukarna. Dock var datorn paj så det gick inte att docka mobipen, så nu syns inte mitt arbete tyvärr...

Har vänmaraton idag. Massor av kompisar jag inte har sett på länge, först ut var S som jag tog en fika med. Nu C och vid 19 andra C. Så fullt upp var namnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0