Helg

Skönt med långhelg, dock så är det full fokus på hemtentan. Har gått riktigt bra de senaste två dagarna när jag väl suttit med den. Räknar med att bli klar med den idag så att jag kan skriva ut den ikväll och kolla igenom ordentligt så att jag kan skicka in den för bedömning sen! När den väl är inlämnad är det nästan sommarlov, inga fler inlämningsuppgifter, men väl seminarier men det är ju nice det och till det ena seminariet ska jag läsa en bok som jag började lite på igår och den är riktigt spännande så det lär nog intebli allt för tungt kan jag tro!

Har varit i stugan de två senaste dagarna, men i kväll blir det att åka hem då O kommer till Norrköping. Får se vad vi hittar på, troligtvis blir det plugg. Är fadderkick-off ikväll men jag blir hemma då jag måste bli klar med denna tenta och sedan läsa boken, kommer inte hinna annars är jag rädd. Jag får catcha upp i höst istället då jag kanske har mer tid än vad jag har nu!

Det är trist med utedass när det regnar ute och nyklippt gräs kan jga konstatera idag, man har gräs över hela sig när man gått dit bort. Men men, efter sommarn finns det riktig toalett här, det skall bli så nice. Har fått några spekulanter på min lägenhet så det verkar som att jag kommer bo här i höst, vi får se helt enkelt... Blir ju lite mer outside än Vidablick liksom, men man får se det till det bästa och det är ju just nu att bli av med lägenheten så att jag står till arbetsmarknadens förfogande när jag är klar efter jul. Som en kompis sa är att risken är att man hamnar lite utanför, men man får helt enkelt se till att man umgås när man är inne vid universitetet och så får man se till att planera mera!

Jaha, nu ska jag göra the och sedan fortsätta med hemtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0