Happy

Åh idag har jag verkligen blivit glad, först fick jag ordning på kaoset i lägenheten. Pappersinsamlat, plockat och donat, så skönt att ha det gjort och slippa tänka på det på söndag. Bara komma hem då och förbereda matlåda och softa! Så skönt! Sedan blev det lunch med Dure på trappen utanflör Värmekyrkan, världens godaste sallad och roligt sällskap. En riktigt toppenlunch med andra ord!

Vid campusbussen träffade jag KA, så fick trevligt sällskap på bussen också. Fick ett mess av C då också om att resultatet från bedömakursen kommit och panik då jag inte kunde kolla mailen, men men det fick vänta. Väl i Linköping så gick jag till Ryd, där jag sitter nu och ska tentaplugga i sned skrivbordsstol... Nej, O, jag använder inte din dator.. :) Men dock ditt skrivbord... In på studentportalen, och G. Jag är godkänd! Jag klarade tentan, så skönt som det bara kan bli, inget mer tänka på bedömakursen nu, det är så skönt att slippa tagga upp igen i augusti! Åh, jag älskar känslan som blir när man är så lättad som man kan bli när tentaresultaten trillar in!

Nu blir det till att glad skriva inledningen på hemtentan! Ikväll blir det lugnt, jag har en massa elevuppgifter att bedöma och kommentera... Det är väll nackdelen med det yrke jag valt... Annars hittar jag inte så många... och tur är väll det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0