Drivaxeldamaskklämma

Har nu varit vid Lövingsborg och duschat, det tog en mindre evighet då det var dåligt tryck på vattnet. Att få ur schampoot var en riktig kamp och jag hoppades innerligt att jag skulle bli färdigduschad innan vattnet tog slut och som tur var så lyckades jag med det. Passade på att tvätta en mörk tvätt också när jag ändå hade tillgång till tvättmaskin, är inte ofta jag har det då tvättstugan här jämt är uppbokad av alla penisonärer här vars enda hobby är att tvätta och mangla. Dessutom så fick jag en hel del pluggat också vilket inte är fy skam, lyckades att förstå den modell vars hemtentan på MdH är uppbyggd på så nu håller jag på för fullt och förklarar den, sedan är det bara kvar att koppla den till eleven och så dra lite slutsatser, ge förslag på undervisning och så en snygg slutkläm som är lagom svår att förstå.

Klockan ett var det så dags att infinna sig på Rejmes i Finspång för att fixa klämman till drivaxeldamasken vid vänster framdäck. Det lyckades väl och blev både billigt och bra vilket jag tackar F för, skönt att ha bra kontakter som hjälper en! Han tyckte jag skulle fortsätta höra av mig till honom om bilfrågor så det ska jag allt göra, har ju verkligen ingen koll på något var gäller bilar, jo, köra kan jag men vad gäller det som finns under motorhuven... En bil ska bara rulla när man startar den, så är det!

Väl inne i stan igen så har jag varit på den drygaste butiken i stan och sagt upp mitt bredband och skaffat mobilt i stället, för min del blir det billigare och bättre då jag ändå inte kan använda bredbandet på sommaren i och med att jag är på annan ort då och dessutom så kunde jag säga upp min fasta telefon som jag aldrig använder. Så tror det blir ett lyckat beslut för mig! Efter den dryga butiken var det dags till en trevligare butik för att kolla om Läckbergs Sjöjungfrun kommit i pocket ännu, den ska komma ut i maj, men icke då, inte än så länge i alla fall... Men den som väntar på något gott väntar inte för länge sägs det, kanske är lika bra det med tanke på att jag har två hemtentor att skriva under samma tid som jag har vfu...

Nu MdH-tentan

Kommentarer
Postat av: Urre

Vad har vi sagt om det där.. Inte skriva MdH ;)

2009-05-05 @ 21:05:24
URL: http://ulrikaa.blogg.se/
Postat av: J.A

HUR orkar du vänta tills den kommer i pocket?:-O chockad

2009-05-06 @ 19:47:03
URL: http://solesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0