Midsommarhelgen

Denna midsommarhelg har jag jobbat och jobbat och jobbat. Jag har inte gjort annat än att jobba. Det har varit massor på jobbet, både ambulans och det ena med det tredje. Full rulle och jag har verkligen somnat precis när jag kommit innan för dörren vid halv 10 på kvällarna. Har ju kört monsterpass 8-21 vilket gör att man är ganska död nu faktiskt...

Har varit ledig idag. Skönt det och dagen har spenderats på bästa sätt, en 3-timmarspromenad i Nyköping med O. Promenad ner till hamnen, ut på piren upp på stan och sen till Stenkulla igen. Skönt väder och bra sällskap! Solen sken och gav mig massor av färg på min bleka lekamen, nu är jag inte kritvit längre! Det är bra det! Efter vår promenad drog vi ut till Gumsbacken då jag inte hittade sandaler nere på stan, men på Skopunkten hittade jag ett par för 150 kr och om de håller denna sommar är det ju kanon så kan man shoppa nya nästa sommar!

Var och handlade mat på City Gross, det blev en ganska liten handling men det var grejer jag behövde. Har gjort lax i ugn med kall sås och färskpotatis. Riktigt gott och tre matlådor blev det så det kunde ju inte bli bättre när jag nu behövde tre matlådor till veckans arbete. Nu står maten på kylning innan det är dags att förpacka den!

Ikväll blir det  att titta på Allsång på Skansen... Den riktiga sommaren startar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0