Måndag, måndag

Jag har verkligen sommarlov, inte gjort något vettigt idag alls. Diskat två gånger, annars bara läst, bloggar och i en bok. Varit ute en sväng också, men annars så har det varit stiljte här. Skönt, känns skönt. Längtar till dess jag är så utvilad att jag inte somnar på kvällen, det lär dock dröja.

Har bokat träning idag, så nu är jag på g igen med det. Ska bli så skönt. På söndag smäller det! Roligt att kolla in detta ställe, har hört delade meningar om det. Få se vad jag tycker, men bra är det allt att jag ska köra igång igen. Kanske kan bli pigg i kroppen, eller i alla fall så hoppas jag på det.

På fredag är det dags för jobb. Vi får se hur det blir, säkert väldigt bra. Efter jobbet ska jag in till grannen till mina föräldrar, för yngste sonen där tar studenten. Hur gammal måste inte jag vara om Johan tar studenten, han som alltid varit så liten. Fy fan.

Ikväll blir det att kolla på film. Skönt att bara hänga!

Kommentarer
Postat av: dure

härligt att du tar igen dig.

2009-06-09 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0