Jobb, jobb, jobb, jobb

Ja, dessa dagar har varit fullsprängda med jobb. Jag har sovit och jobbat och varit hos mina föräldrar på middag. Det är ungefär det jag har hunnit med. Jag har också fixat till håret så nu ser det mycket fräschare ut igen, jag la i några blonda slingor och det gjorde susen. Inte för att jag har slingor så att det syns så mycket utan snarare att man kan tro att jag varit ute i solen väldigt mycket och det är bra det ju!

Var på studentmiddag i fredags vilket var trevligt. God mat och bra sällskap, blev ganska sent så var skapligt trött på lördagen när klockan ringde kvart i 6, men det har jag tagit igen nu i två nätter när jag lagt mig vid 21 och då har jag nästan varit utvilad när klockan ringde!

Har börjat tränat också, riktigt nice. Har kört styrka så har ont överallt i kroppen. På ställen som jag inte visste att jag hade till exempel, så det var ju bra att jag hittade dem kan jag säga... Helt okej gym även om jag nog inte skulle träna där år ut och år in för det finns ingen superstor variation, men funkar klart under sommaren.

På jobbet har vi nu gått igenom mina brukare som jag är kontaktperson åt nu. Kollat vad de ska ha för hjälp och så, det är ju så att jag blir ansvarig för ett gäng pensionärer som är nu är mina. Dessa ska jag se till att de får allt de ska ha och så vidare. Lite skillnad mot hur det var i Stenkulla men också så mycket roligare.

Nehe, nu blir det vila innan det är dags att göra pannbiff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0