Ledig dag

Tror jag har lite väl långt mellan mina inlägg just nu... Men jag skyller på att det är sommar och att det finns en hel del annat att göra.. Vara ute och gå, träna och bara vara liksom. I helgen hade jag monsterpass, 8-21 både lördag och söndag. Efter det var jag skapligt trött i huvud kan jag säga.. Det var skönt att det var eftermiddagspass igår så att jag fick sova ut och slappa på morgonen.

Idag har jag varit ledig, men jag ställde klockan för jag kände att jag inte ville sova bort hela dagen. Under dagen har jag toppat håret, lunchat på Kumlinz med mamma, shoppat kläder och skor och bara tagit det lugnt. Under kvällen var jag och tränade och O kom vid 9 när han slutade så vi fikade kvällsfika innan han åkte ut till Buskhyttan.

Imorgon blir det jobb igen, 7-16. Får se vad som arbetsdagen har att bjuda på, ingen dag är ju den andre lik och tur är väll det. Det är ju det som är det charmiga med jobbet, man kan inte förutsätta att en dag ska vara på ett visst sätt....

Nehe, nu ska jag kolla klart på Midsumer murders och sedan blir det till att kontrollera om kudden är skön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0