Inlägg

Är ute i stugan och donar, tvättar lite kläder och förbereder för vart jag ska lagra alla mina grejer i flytten... Finns lite att göra kan man säga. Sover här också då jag ska till Äggskallestan i morgon och lämna in bilen, så skönt att slippa åka fram och tillbaka. Blir att sitta på något cafe eller bibliotek imorgon och läsa Den kvalitativa forskningsintervjun av Kvale och Brinkmann, jaja, det är något att göra i alla fall medans bilen meckas med... Hoppas det går fort...! Blir nog dock lite skitsnack med bilförsäljaren antar jag... Trevligt trevligt! Blir också spexträning och faddermöte innan favoriten kommer på besök, då blir det film Män som hatar kvinnor, hittade den på MediaMarkt idag för 88kr och vill ju absolut se den så tror den kan bli riktigt bra att se!

Ja, i tisdags var det München Hoben, mitt tredje och måste väll säga att det var helt ok! Något som inte var ok var att både ölen och cidern tog slut, hur går det ihop sig? Ja, inte rörde det mig så mycket i och för sig för då hade jag gått över till vatten! Men det fanns ju helt klart många fler än mig på det stället som ville ha... Träffade delar av Os gäng också, trevliga prickar! En av deras nollan också, åh vad skönt det var att inte vara fadder och faktiskt kunna säga till en person rakt ut att den drygar och att den kan lägga av med det på en gång för att jag inte accepterar det... Ja, en av nollan ik Lkpg som inte riktigt vet hur man pratar med folk... Sällan jag blir så irriterad på folk, skönt att jag inte stod själv där i alla fall.

Just nu är jag hungrig och sugen på lax med sallad, men ska äta hemmagjord burgare.. Imrogon blir det dock allt lax med sallad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0