Sommar, sommar, sol och regn

Nu var det verkligen en lång tid sedan jag skrev, men jag har jobbat och verkligen haft fullt upp. Nu på slutet har jag jobbat mycket kväll vilket gör att man får en liten annan dygnsrytm som ställer till det lite och man priorieterar det som man tycker är viktigt. Det har varit att göra matlådor och softa för att orka jobba sommaren ut. Det har varit ganska tufft att jobba, det blir mer och mer att göra, vilket å ena sidan är skitkul men å andra sidan så blir det ju mer och mer arbete på samma tid. Inte bra för varken personalen eller för brukarna.

Sommaren har verkligen sprungit iväg, jag fattar inte att skolan ska börja nästa vecka. Nolle-p börjar snart och det kommer nya nollan. Jag funderar på om det finns några man kommer känna igen, det blir en överraskning helt enkelt! Nyköping brukar ju alltid ha ett antal representanter varje år, lär ju vara så i år också.

Snart väntar flytten till sydligare breddgrader, blir nice på sitt sätt... men 17 vad jag inte vill bo på 23 kvm, jag spyr på det... Men men, förhoppninsvis är man därifrån snart...

Kommentarer
Postat av: Skarran

Vi här i Norrköping tycker det blir trevligt när du kommer iaf! Hoppas vi ses snart. Kram

2009-08-13 @ 11:15:34
URL: http://mariaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0