Onsdag

Vaknade ganska tidigt i morse och tog det lugnt, fixade lite med väskan, sorterade ut kvitton ur plånboken och ordnade lite så att jag hittar i väskan. Frukosten blev lagom sen så att jag kunde äta efter föreläsningen som jag var på mellan 13 och 15. Han glömde att ge oss en bensträckare, hade behövts, 2 timmar att lyssna på vad kunskap är är inte optimalt om man vill komma ihåg något efteråt kan jag säga. Tur man tog anteckningar i alla fall.. ska renskriva de nu så att man kommer ihåg något mer kanske!

På förmiddagen var jag och besiktiga bilen. Det gick galant så nu behöver jag infinna mig där om ett år igen! Skönt att det inte var någon problem med säkerheten med bilen! I like! Ikväll har jag varit och köpt målarfärg till mina föräldrar och även levererat ut den till stugan. Tanken var att börja rensa, men nu blir det i morgon i stället, har ju inga böcker så kan ju ändå inte plugga... Blir att kontakta mäklare i morgon också så att man kan få till ett möte i nästa vecka, så får vi se vart det leder!

Vart en fika med Skarran också mellan besiktning och föreläsning! Lika trevligt som vanligt! Så kul att vara tillbaka här och träffa alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0