Nu jäklar

Nu jäklar ska jag väll kunna komma igång med bloggningen igen! Måste ta tag i detta, hur kul är det att läsa en blogg som inte uppdateras liksom. Nu är jag tillbaka till den östgötska staden igen, inte helt okluvet positivt.. är lite påfrestande med den ibland så gnälliga dialekten...  :) Men men, människorna bakom dialekten gillar jag ju så då får man stå ut med den!!

Nolle-p har börjat, det är riktigt kul och bara avra med på det man vill, softa runt bara och åka hem när man har lust eller när man bör för att man har andra saker att göra. Jag var med igår på stadsvandringen, det var skitkul! Vi har verkligen de bästa nollan!! Ikväll var det Ottenförfest och Otten som gällde, jag var med en stund på förfesten innan jag drog mig hemåt. Var med och sjöng lite och lärde ut lite sånger! Roligt var det! Men sen så var jag tvungen och dra mig, är ju en dag i morgon också med bilbesiktning och kunskapsföreläsning...

Rolig kursansvarig som drog parallellen, typ en sann uppsats gör att man inte blir knullad i röven. Det blev helt tyst i klassrummet och ingen visste vad man skulle säga... Ja, man kan verkligen undra vart han fick det ifrån... Han ville nog få en reaktion men fick ingen... Han blev mest tyst och sa några avslutande ord och fortsatte med att tack för sig...



Avslutar en bild från en av mina lediga dagar i sommar tillsammans med O från deras ö. Det var nice det, med bad och sol! Tror jag har badat hela 3 gånger i sommar... men det har ju varit ganska kallt i vattnet också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0