Nolle-p

Jaha, då var årets nolle-p över med dunder och brak. Har visserligen inte varit med så mycket i år på grund av lägenhetsförsäljningen, men jag var däremot på finsittningen på restaurang Hugos. Helgrymt och Halvkasst hade gjort ett riktigt bra jobb med bra och roliga toastar! Kvällen bjöd på allt, spex, prisutdelning, skrämsel av toastarna, dans och prat med underbara människor!

Tack Helgrymt och framförallt Halvkasst för ett bra nolle-p!! Ni var superbra!

Räktoast, fläskfilé med potatisgratäng och vaniljpannacotta stod på menyn och det var helt ok! Man tänker ju inte så mycket på maten på en sittning, det finns ju så mycket andra grejer att roa sig med... alla spex och lekar som toastarna gjorde... Jag fick äran att vara med i 2 lekar, bild på mig, Urre och Dure och Stig Helmer, vem skulle bort? Jo jag för att jag kan åka skidor, sen fick jag gå upp på scen, men då skulle inte jag bort, Frippe skulle bort då då han varit Helgrymtare två gånger och vi andra Halvkasstare en gång.. Det var en rolig lek!! Kunde knäcka en av de andra bilderna också... så det var ju roligt! (även om jag visste från början var det var...)

Dagen har bjudit på ny mobil, var och hämtade min på MediaMarkt, sen hämtade jag mina böcker som kommit och så har jag varit och tränat, spin. Nyss blev det fjärilsmakaroner och köttfärsås om nu om en stund ska jag dammsuga och dona lite här inför visningen i morgon kväll! Undra vad man ska hitta på då... Ja, det löser sig nog...






Avslutar med två bilder från en promenad i somras vid farmor och farfars stuga Hultaberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0