Flyttkartong

Dagen idag har bestått av att rensa och packa flyttkartonger. Jag har tid bokad med mäklare på måndag, tills dess ska lägenheten vara piffad, så nu håller jag på och packar grejer här så att det ska se ut som en lägenhet och inte en lagerlokal... Har varit ut till stugan med grejer två gånger idag, en vid lunchtid och en ikväll så att jag kan fokusera på städa och piffa imorgon så att jag blir klar med det till helgen, då vill jag göra annat. Blir i alla fall en runda till sopsorteringen imorgon, men det blir på em, efter föreläsningen. Helst gör jag nog det sist av allt i morgon så att städningen blir av först...

Har också varit och tränat idag, på Friskis och svettis, var innan sommaren jag körde spin så det var riktigt kul, var ju mest styrka jag körde i sommras. Nu har jag ialla fall ont överallt, i armar, mage och ben... men skönt är det... Har också fått MH-biljetten idag, så är riktigt taggad nu kan jag säga! Kommer bli grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0