Dagen idag

Dagen var väldigt seg i början, ville inte alls gå upp när klockan ringde... Sov så skönt... Men men, var tvungen och dra mig upp i alla fall, för mäklaren skulle komma och O skulle skjutsas till bussen. Vid 9 var mäklaren här och mötet gick bra, redan imorgon är det full gång på marknadsföringen! Skönt att ha satt igång processen! Efter att mäklaren var här kom fotografen, varför hittar man alltid grejer efter att fotningen är klar... Gardin som ser konstig ut, kablar som låg tokfel... Jaja, jag är ju inte känd för att ha koll på läget liksom...

Eftermiddagen bjöd på lite to dos och ett pass spin. Fy 17 vad jobbigt det var, 40 pers i spinsalen och speglarna immade igen av värmen, det var verkligen helt sjukt varmt... Men kul var det! och det var nog tur det... Jockes pass är ju riktigt bra och de är alltid så jobbiga... Bra!

Kvällen har bjudit på äggröra, diskning och fix! Nu blir det till att plugga en stund!

Kommentarer
Postat av: Skarran

Du ska få dra med mig på ett litet enkelt spinningpass nån gång snart! Fick välja en extra aktivitet när jag betalade medlemsavgiften, så fram till typ 1/10 har jag jympa och spinning... Kram

2009-08-26 @ 16:37:49
URL: http://mariaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0